فقط رئال مادرید!

فقط رئال مادرید!

اخبار رئال مادرید

درباره وبلاگ


اینجا همه چیز درباره رئال مادریده! نظر یادتون نره! هر روزم بیاین و خبرا رو دنبال کنین!

نويسندگان

برچسب‌ها

آرشیو مطالب

لینکدونی رئال مادرید

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 22450
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

مایکون در انتظار پیشنهاد رئال.....

 

چه کسی است که نخواهد در رئال بازی کند ؟ این جمله ای کلیشه ایست که اغلب تکرار می شود . اما برای بعضی بازیکنان تقریبا تبدیل به فشار روحی می شود ، مثل مایکون . مثل مایکون که امسال همه کاری می کند تا به رئال بپیوندد . اما مشکل این جاست که فعلا عشقش ثمره ای نداشته چرا که رئال مادرید تلاشی برای خریدنش انجام نمی دهد . 
اما مایکون از انتظار خسته نمی شود و سعی می کند گامها را به سمت آسان شدن انتقالش بردارد . در ابتدا چلسی را رد کرد و اخیرا به پیشنهاد پر و پیمان آنژی روبرتو کارلوس هم پاسخ منفی داد . 
اما حرکت آخرش جالب تر بوده است . او به اینتر گفته که حاضر نیست در مراحل اولیه لیگ اروپا حاضر باشد تا در صورت پیوستن به رئال مادرید ، مشکلی برای حضور در بازیهای چمپیونزلیگ نداشته باشد . روز جمعه ، آخرین زمان تعیین شده توسط یوفا برای تحویل لیست بازیکنان است . اینتر می داند که نمی تواند این بازیکن را داشته باشد . مایکون به سران نراتزوری گفته که اگر اسمش را در لیست رد کنند ، حاضر به بازی نمی شود . 
بازیکن برزیلی می خواهد از اینتر برود اما بیش از هر چیزی رئال مادرید را ترجیح می دهد . باشگاه ایتالیایی با چلسی و آنژی هم به توافق رسیده بود اما خود بازیکن آنها را رد کرده بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: <-TagName->
فروش بک لینک